Adam Edward Adam Edward
646
BLOG

Odpowiadam panu Sakiewiczowi

Adam Edward Adam Edward Polityka Obserwuj notkę 16

     Pan przekroczył wszelkie granice hipokryzji i cynizmu. Dlaczego nie lustrował pan Kazimierza Ziobro jak startował z list PiS-u ? Czy podczas następnych wyborów będzie pan równie bezwzględny w tropieniu towarzyszy, którzy są w PiS-ie.

     Czy w równie profesjonalny sposób zrobi pan podobną "kampanię" nienawiści np. panu Jasińskiemu ? Nawet tytułem pan manipuluje, aby utopić lidera Solidarnej Polski.

     Kazimierz Ziobro okłamując kolegów popełnił błąd, ale nie był tajnym współpracownikiem esbecji i na nikogo nie donosił. Popełnił błąd, ale póżniej był niekwestionowanym człowiekiem Solidarności na Podkarpaciu. Czy pana żonie w stanie wojennym, również przystawiano do głowy broń ?.

     Kupowałem (prawie od początku istnienia) i rozdawałem setki numerów GP, wśród znajomych i sąsiadów,ale ten numer jest ostatni. Moje wątpliwości pojawiły się od momentu, kiedy dla pana, były sympatyk Unii Wolności pan Gliński stał się prawie bohaterem.

     Natomiast Zbigniew Ziobro, który współtworzył PiS, również finansowo (zastawił w banku mieszkanie) i który walczył z magdalenkowa mafią (był przez nią bezwzględnie zwalczany) stał się celem podłych ataków.

Ps. Teraz pan Sakiewicz będzie lustrował i dekomunizował Kluby Gazety Polskiej jednak nie dlatego, że się właśnie obudził. Będzie to robił, ponieważ zrozumiał, że po tym ataku stał się mało wiarygodny.

Adam Edward
O mnie Adam Edward

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka