Adam Edward Adam Edward
1018
BLOG

ZBYCHU, MIRO I BARTOSZ

Adam Edward Adam Edward Polityka Obserwuj notkę 15

   Nie przypuszczałem, że zobaczę w jednej ławie Zbycha, Mira i Bartosza. Miałem przekonanie, iż kreowanie Arłukowicza na obiecującego polityka było fałszywe.  Zawsze uważałem, że Arłukowicza charakteryzuje przerost formy nad treścią. Miał jednak zadatki na pajaca. W Platformie, będzie mógł wpełni realizować swoje powołanie.

   Teraz Bartek może opić aferę hazardową z Mirem, Zbychem i Rychem w Pędzącym króliku. Powinien jednak unikać cmentarzy.

   Arłukowicz to taki Palikot leit, czego dowodem jest cytat " ja bardzo lubię wibratory, ja ich nawet używam. Różnica między mną a Palikotem polega na tym, że ja ich używam w łóżku, a Palikot w TVN-ie.

   Konkludując ale już trchę poważnie -  pajac zastąpił błazna.

  

Adam Edward
O mnie Adam Edward

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka